TPBI lansează astăzi platforma unică pentru gestionarea tuturor petițiilor din domeniul transportului public pe raza regiunii București – Ilfov, trimise de călători online, atât către TPBI, cât și operatorilor sau altor instituții.

Această aplicație a fost dezvoltată intern de către echipa TPBI pe parcursul ultimelor 6 luni, așa cum ne-am angajat prin contractul de delegare a serviciului de transport public de călători. Este încă un pas important spre creșterea transparenței și soluționarea mai rapidă a problemelor din domeniul transportului public.

Sesizările, termenul de soluționare, stadiul în care se află petițiile și răspunsurile transmise vor putea fi văzute de acum înainte de către toți cei interesați.

În perioada următoare, TPBI va continua să testeze toate funcționalitățile aplicației și va lucra la îmbunătățirea și optimizarea platformei.

Dacă doriți să trimiteți o petiție, o puteți face aici: https://tpbi.ro/contact/

Dacă doriți să vedeți problemele semnalate și soluționarea lor, accesați link-ul: https://tpbi.ro/petitii/