Informații Validare
Validarea Titlului de Transport

Pentru validarea titlului de transport, trebuie să așezați cardul de călătorie pe discul cititor al validatorului și să îl retrageți după ce apare mesajul „Călătorie plăcută” (după aproximativ 2-3 secunde).

În situația în care apare mesajul „Repetați validarea la același validator”, înseamnă că informațiile existente pe cardul de călătorie nu au fost citite în totalitate și s-a produs o eroare de citire. Prin urmare, este important să respectați indicația apărută pe ecran și să validați din nou cardul, dar la același aparat.

 La repetarea validării, cititorul electronic parcurge informațiile și finalizează procesul, iar pe ecran apare mesajul „Card deja validat”.

 Dacă abonamentul a expirat și nici Portofelul electronic nu deține suficient credit pentru plata călătoriei, veți fi atenționat prin următorul mesaj: „Ne pare rău, nu aveți titlu de călătorie valabil”.

Consultarea Cardului

Pentru că apar situații în care nu mai știți care este data expirării abonamentului sau cât credit mai există în portofelul electronic, aveți posibilitatea consultării datelor de pe cardul de călătorie.

Trebuie să apăsați butonul marcat cu cifra 1, apoi să așezați cardul pe discul cititor. Pe ecran veți vedea derulându-se toate informațiile și, la final, mesajul „Retrageți cardul”.

Totodată, la orice unitate de vânzare a operatorului STB SA (Societatea de Transport București) puteți solicita, gratuit, o consultare a cardului dumneavoastră.

Validarea Multiplă

Sistemul de taxare vă permite să achitați – din portofelul electronic pe care îl dețineți – călătoriile altor persoane care vă însoțesc.

Astfel, după ce validați titlul de transport pentru dumneavoastră (abonamentul sau contravaloarea unei călătorii din portofelul electronic), apăsați butonul marcat cu cifra 2 și efectuați o nouă validare pentru persoana care vă însoțește.

Și așa mai departe, pentru fiecare persoană din grup, apăsați 2 și validați. Dar numai la același validator! La finalul fiecărei operațiuni reușite, veți primi mesajul „Călătorie plăcută!”.