Integrare tarifara

PMUD- 2016-2030 Propune introducerea unui sistem integrat de e-ticketing pentru toate modurile de transport public din București-Ilfov. Toți pasagerii vor fi obligați să își achiziționeze și valideze biletele folosind sistemul instalat. Sistemul va asigura sprijinirea eficientă a noii structuri tarifare ce va permite pasagerilor să se transfere de la un mod la altul fără a mai fi nevoiți să-și cumpere un bilet nou.

Informațiile culese de sistem vor permite alocarea veniturilor realizate între diverși operatori, alături de actualizarea și revizuirea structurii rețelei, pe baza noilor informațiilor Origine-Destinatie.

Acest sistem va include: carduri inteligente pentru pasageri, automate pentru emiterea cardurilor, dispozitive de validare la bordul vehiculelor și echipament de birou. Noul sistem de e-Ticketing va consta într-o rețea de distribuție a achiziției de bilete, dispozitive de validare care vor fi instalate în troleibuze, autobuze si microbuze, o echipă de controlori dotați cu dispozitive mobile de verificare și un sistem central de Back Office.

 

Cardurile inteligente vor fi introduse și puse la dispoziția publicului printr-o rețea de Automate de vânzare bilete (TVM), chioșcuri și centre de personalizare. Pasagerii își vor încărca drepturile de călătorie (ex. valoare stocată, abonamente sezoniere, călătorii multiple etc.) pe smart carduri la chioșcuri, TVM-uri și automatele de plată.

Un singur smart card poate conține drepturi de călătorie multiple și diferite.

Reducerile individuale pentru anumite grupuri, ex. studenți, tineri sau abonamente gratuite pentru vârstnici, poliție etc. sunt drepturi de călătorie unice și care necesită o personalizare prealabilă a cardului. Personalizarea permite și recuperarea drepturilor de călătorie în cazul pierderii și/sau distrugerii cardului.

Călătorii care doresc să-și personalizeze cardurile se pot identifica cu ajutorul documentelor de identificare prevăzute de lege și își pot ridica cardurile personalizate din centrele speciale din locațiile centrale sau din locurile preferate, precum școli, universități și oficiile poștale. Cardurile personalizate pot servi și ca smart carduri de rezidență, o opțiune de luat în considerare de către municipalitate

Dispozitivele de validare vor fi montate la bordul autobuzelor și microbuzelor. La îmbarcare, posesorii de smart carduri vor trece cardul prin fața dispozitivului de validare pentru confirmarea drepturilor de călătorie. Autobuzele vor fi echipate cu următoarele echipamente de e-ticketing: dispozitive de validare (amplasate pe stâlpii de lângă fiecare ușă); computer de bord; o unitate GPS; și un modem GSM sau wireless. În microbuze se poate monta lângă șofer un dispozitiv mobil, similar celor utilizate de controlori, ce va funcționa ca dispozitiv de validare.

Intră în contact

LOCAȚIE

 CCIR Business Center, București, Sector 3, Bd. Octavian Goga, Nr. 2, Tronson III, Et. 6, Cam. 1

 

EMAIL

Contact

 

Integrare tarifara

PMUD- 2016-2030 Propune introducerea unui sistem integrat de e-ticketing pentru toate modurile de transport public din București-Ilfov. Toți pasagerii vor fi obligați să își achiziționeze și valideze biletele folosind sistemul instalat. Sistemul va asigura sprijinirea eficientă a noii structuri tarifare ce va permite pasagerilor să se transfere de la un mod la altul fără a mai fi nevoiți să-și cumpere un bilet nou.

Informațiile culese de sistem vor permite alocarea veniturilor realizate între diverși operatori, alături de actualizarea și revizuirea structurii rețelei, pe baza noilor informațiilor Origine-Destinatie.

Acest sistem va include: carduri inteligente pentru pasageri, automate pentru emiterea cardurilor, dispozitive de validare la bordul vehiculelor și echipament de birou. Noul sistem de e-Ticketing va consta într-o rețea de distribuție a achiziției de bilete, dispozitive de validare care vor fi instalate în troleibuze, autobuze si microbuze, o echipă de controlori dotați cu dispozitive mobile de verificare și un sistem central de Back Office.

 

Cardurile inteligente vor fi introduse și puse la dispoziția publicului printr-o rețea de Automate de vânzare bilete (TVM), chioșcuri și centre de personalizare. Pasagerii își vor încărca drepturile de călătorie (ex. valoare stocată, abonamente sezoniere, călătorii multiple etc.) pe smart carduri la chioșcuri, TVM-uri și automatele de plată.

Un singur smart card poate conține drepturi de călătorie multiple și diferite.

Reducerile individuale pentru anumite grupuri, ex. studenți, tineri sau abonamente gratuite pentru vârstnici, poliție etc. sunt drepturi de călătorie unice și care necesită o personalizare prealabilă a cardului. Personalizarea permite și recuperarea drepturilor de călătorie în cazul pierderii și/sau distrugerii cardului.

Călătorii care doresc să-și personalizeze cardurile se pot identifica cu ajutorul documentelor de identificare prevăzute de lege și își pot ridica cardurile personalizate din centrele speciale din locațiile centrale sau din locurile preferate, precum școli, universități și oficiile poștale. Cardurile personalizate pot servi și ca smart carduri de rezidență, o opțiune de luat în considerare de către municipalitate

Dispozitivele de validare vor fi montate la bordul autobuzelor și microbuzelor. La îmbarcare, posesorii de smart carduri vor trece cardul prin fața dispozitivului de validare pentru confirmarea drepturilor de călătorie. Autobuzele vor fi echipate cu următoarele echipamente de e-ticketing: dispozitive de validare (amplasate pe stâlpii de lângă fiecare ușă); computer de bord; o unitate GPS; și un modem GSM sau wireless. În microbuze se poate monta lângă șofer un dispozitiv mobil, similar celor utilizate de controlori, ce va funcționa ca dispozitiv de validare.